2014. sze 01.

Válaszolok <3

írta: Emilil13
Válaszolok <3

    tumblr_static_yinyang_daisies.pngMost egyenlőre csak az első 15 kérdésre válaszolok. De megpróbálok az összesre. Ki tumblr_static_yinyang_daisies.pngmásolom a kérdéseket és válaszolok rájuk, aki névvel írt annak úgy válaszolok :) chu~

 

1. Szia Emily! Nagyon kíváncsi vagyok hogy mi inspirált ennek a blognak a kezdéséez? mert nekem nagyon bejön! ez a sok sok sok divattanács és a történetek!! na azokért nagyon oda vagyyok! Imádom az ilyen storikat! köszönöm neked!
    -- Igazán nincs mit, próbálkozom vele minél nagyobb legyen a célközönség és minél jobban érezzétek magatokat. :) A blog írásához tulajdonképpen nem tudom mi inspirált, lehet hülyének néztek, de mielőtt elalszom mindig "kreálni" szoktam magamnak történeteket, ebből kiindulva, gondoltam hogy e is írom őket, ezután jött a blog ezután pedig a divat tanácsok. :) Köszönöm szépen, chu~!

2. Szió! először is az Emily az álnév vagy az eredeti neved? miért ez lett ha nem az eredeti? Nagyon jók a sztorik és ha ez a Gergő nevű gyerek létezik akkor elájulok!!! *-* És a banda?? létezik? szereted? te kivel tudnál azonosulni? Flórival vagy Emivel? Ilyenzenéket hallgatsz tényleg? Üdv Fanni.
    -- Szia Fanni! Az Emily természetesen álnév. :) Hát tulajdonképpen nincs különösebb oka miért "lettem" Emily. A saját nevem annyira nem jön be és sűrűn gondolkoztam egy másik néven, és mindig ezen akadt meg a szemem, nagyon tetszik ez a név. :) Haha :) igen Gergő egy létező személy, igazából őt úgy kevertem a történetembe hogy mikor osztottam az oldalt előjött az ő neve, és gondoltam csinálok már róla is egy történetet, ami először csak fiú lány kapcsolatra épül, ezután pedig bemutatom a bandát, mert igen a Handout is egy létező banda. Nagyon odáig vagyok értük. És a főszereplő karakterrel én szinte teljesen azonosulni tudok olyan téren hogy külsőleg inkább a divatot követem belsőleg pedig ilyen zenéket hallgatok, és amiket felsoroltam azokat mind hallgatom :) Igazából Gergőt azért raktam bele, mert még nagyon régi sztori, de hála neki megismertem a Handout-ot, és ez egy köszönet féleség felőlem. Sajnos koncertjükön még nem voltam, de nagyon szeretnék elmenni. Talán most szeptemberben az EP nyitóra *-* hiszen az egyik kedvenc bandám <3

3. Szia, milyen megyében laksz?? Pest megye?? mert akkor találkozni szeretnék veled <3 nagyon bejön az írásod!!! nagy rajongód lettem folytasd! :))))))))
  -- Szia, nem nem :) Békés megyében élek :) köszönöm szépen <3 :)

4. Köszönöm hogy írsz <3 Mindig követni foglak, puszi : puszedli  <--- a "nevem" :)):)
   --Szia puszedli! Én köszönöm hogy követsz, számítok rád <3 :)

5. Majd valamikor szeretnél találkozni a rajongókkal? :)
   -
- milyen rajongókkal? :) nem hiszem hogy ennyire híres lennék :) de HA esetleg úgy lenne akkor természetesen :)

6. Milyen zenéket hallgatsz? :)
  - Inkább rock zenét hallgatok, de néha azért egy két pop vagy rap is van benne. általában külföldi zenéket hallgatok :) 

7. Sportolsz valamit?? Milyen az alkatod? kedvenc étel??? ital? :D:DDDD Bence.
 Szia Bence. :D Igen sportolok, futok, görkorizok, gördeszkázok, és teniszezek :) Hát nem a legvékonyabb, csonti, de vékonynak vékony vagyok. Kedvenc étel? hmm....Pizza, csoki  kóla :D

8. dohányzol? melyik a kedvenc szeszes italod? hány éves vagy? :) van barátod? energia ital? *-*
 Szia, nem dohányzok, de tűröm ha mellettem dohányoznak, mert a legjobb barátaim is dohányoznak. Őőőő hülyének fogsz nézni de nem iszok, nem bírom a piát :D mármint meginni nem bírom.  17 vagyok :) Nincs. nem szeretem :)

9. Hogy néz ki a barátod?? *-* ő is zöld szemű és világos szőke hajú? Vagy olyan mint Gergő? esetleg Peti? :O :333 Ideál??? :3 - Manci
 Szia Manci, nincs barátom :d nem, nem és nem :D hmm...konkrétan nincs kialakulva milyen az ideálom, az biztos hogy magasabb mint én (163cm) erősebb testalkat, mondanám hogy nálam nem nehezebb erősebbnek lenni...de a mai fiúknál minden lehetséges :D inkább a sötétebb hajat kedvelem vagy a nagyon világosat.Legyen őszinte, és harcoljon értem, szeressen és féltsen. szerintem ennyi :)

10. Hogy nézel ki? -Barna
  Szia Barna, nem sok mindent fogok mondani, mert néhány ismerősöm is olvassa a blogot és inkognitóba vagyok mindenki előtt kivéve 3 ember :)  kisebbik unokabratyóm, egyik haverom, és a nővérem :) Szóval. 163cm körül mint írtam előzőleg, vékony,gesztenye barna haj, zöld szem, és ennyi :D

11. Tudom, Gergő létezik. mert ismerem, vagyis a bandából de csak ennyi hogy tudom ki. Te mit gondolsz róla?  hogy hogy írtál róla?
  Szia, igen Gergő egy valós személy :) Én egy erős embernek tartom, nem ismerem én sem, csak távolról, de csodálom :) imádom s zenéjüket, és mivel én oda vagyok a nyelvekért és mikor meghallottam hogy ő magyar... nagyon meglepődtem, nem sok ember beszél/énekel ilyen szépen angolul. Azért írtam róla, és nemsokára a bandáról is, mert imádom őket. Oké mondhatjátok ennyi erővel írhattam volna a Led Zeppelinről is. De ők magyarok, ez más :) és ők különlegesek számomra, az egész banda.


12. Szerinted Gergő helyes? mitől olyan különleges?
 Hát, őszintén szólva szerintem igen :) De nem kell félreérteni, vagy teóriákat gyártani, csak ez a véleményem és ennyi, nem több. :) Minden ember az, Gergő szerintem, attól hogy az ember nem nézné ki belőle hogy milyen művelt, és ezt nem sértésnek szántam inkább bóknak. Mert ugyebár a zenéjük az a hörgős típusú zene, és sokan ezt nem is zenének gondolják és aki énekli vagy hallgatja arról megvan a maguk véleménye. És mikor meglátják Gergőt, könnyen mondhatják azt hogy áh, ez csak a hörgéshez ért, és Gergő erre bármikor rácáfolhat, mert azért énekelni angolul ilyen tisztán...na ahhoz is kell valami tudás nem de bár? És olvas is, nem is keveset úgy tudom. Szóval felnézek rá :)

13.Vannak testvéreid??? közel álló emberek? mennyi? Gabi
Szia Gabi!:) egy nővérem van :) de ő már jóval idősebb nálam. Közel álló emberek természetesen az itthoni barátaim, és az unokatesóim, és még az országban sok helyen vannak barátaim akik közel állnak hozzám, nem mellesleg nem csak az országban hanem Amerikában is. Sok :)

14. Kedvenc virág?
   
Daisy~

15. Várom a többi történetet, hogy vagy jelenleg? várod a sulit? Móni
Szia..Móni! :)) köszönöm jól :) természetesen haladok a történetekkel. Nem várom, félek tőle...
:(

tumblr_static_bella_theme.jpgff06af13ca3ad891a46b4713077653ae.jpg

Szólj hozzá

valasz