2014. aug 31.

Metál? cuki metál?! 1.rész

írta: Emilil13
Metál? cuki metál?! 1.rész

  girl-fashion-clothes-tumblr-hcpbjloi.jpgIgen a kalone-computer-girl-laptop-missing-purse-Favim.com-46387.jpgépeket én vagyok. 

Nos rólam annyit Flóri vagyok, van két bátyám akiknek a zenei ízlésük nagyon eltérő, a kisebbik (Ádám) rap-et hallgat és énekel is egyben, a nagyobbik(Dani) pedig rock ill. metál zenét hallgat. Nos én a kettő keveréke lettem zenei téren, de inkább Dani felé hajlok. Rockot jobban szeretek hallgatni, minden itt kezdődött mikor erre rájöttem. Jelenleg 17 vagyok egy átlagos suliba járok átlagos osztálytársakkal és átlagos tanárokkal, átlagos családom van, és minden átlagos körülöttem, kivéve én. Én mindig kitűntem a tömegből az öltözködésemmel, tudni kell, hogy egy kis faluban élünk, így nem nagyon veszik figyelembe a divatot, velem ellentétbe, én nagyon oda figyelek rá és próbálok aranyosan kinézni. Kívülről. Nos igen, az a baj hogy csak kívülről, belül konkrét rocker vagyok, nehéz elhinni mi? Nekem is, egyáltalán nem öltözködöm úgy, nem hordok olyan ékszereket se semmi hasonló, de a zenéért nagyon oda vagyok. 

   Péntek van, Ádámmal éppen suliba indultunk mikor megcsörrent a telefon. Dani az, nos igen Dani nemrég Szegedre költözött a barátnőjével és ott tanulnak.
— mondd. 
— hétvégén lejössz Szegedre? találtam egy jó kis zenekart, és most Szombaton lesz egy koncertjük. imádni fogod.
— mi a nevük?
— Handout. Na? Annával megyünk, jönnöd kéne. :D
— simáán :D akkor estére ott leszek oks? lehet úgy hogy ma át megyek és Vasárnap haza? naaaa légysziii
— jólvan. most az egyszer, Ádám jön?
— megkérdezem. -álltam el a telefontól, —Ádááááám! jössz este Szegedre vasárnapig??? megyünk koncertre szombaton :DD
— megyek, úgy sem tudok mit csinálni itthon. 
- vissza fordultam a telefonhoz, —jön ő is.
— rendben van. Akkor este várlak titeket, eltaláltok ide nem? Kálvária sgt.
— otthon vagyok Szegeden nyugi.
— oké, na szia, puszi
— puszii
   Suli után anya odaadta a kocsit és bementünk a TESCO-ba nasit venni meg néhány dolgot amit mondott Anna. Mire hazaértünk már be is volt pakolva, mehettünk vissza a városba, felszállni a buszra, anya bevit minket elköszönt tőlünk. Komolyan mintha ovisok lennénk... "vigyázzatok az úton" vagy "egyétek meg az uzsit" szerintem a fél buszmegálló rajtunk nevetett. Szegedre érkezve leszálltunk a buszról és elindultunk Daniék felé...
— Kyahoo! -kopogtam be az ajtón.
— komolyan, rád nézek és eszembe nem jutna hogy te olyan zenét hallgatsz mint mi. 
— zenéről jut eszembe, acca a laptopod! rákeresek erre a Handout-ra.
  Szegény Daniék lehet megbánták hogy megmutatták mert aztán hajnali fél1kor csuktam le a laptopot, végig Handoutot hallgattam. Másnap reggel kimentem megsétáltatni Anna kutyusátmire hazaértem a reggeli iskészen volt.Imádom mikor Anna főz.
— oké...készülődj mert megyünk moziba. -szólt Dani
— komoooly??? komoly? komoly? mit nézüünk?
— a galaxis őrzőit.
— okaaay.
— amúgy milyen könyvet hoztál most?
 Baudelairet. egyik kedvenc.
— ok. majd kölcsön kérem, jónak tűnik.

 Elértünk a plázához a többiek előre mentek megvenni a jegyeket én meg...én...éreztem valami jó illatot! össze vissza szaglásztam de nem találtam meg az illat forrását, egy virágéhoz hasonlított, amit korábban már láttam, de nem tudom mi ez.
  — áucs. -estem hanyadt- —elnézést kérek.
— semmi gond, jól vagy? -adta a kezét egy magas nálam picivel idősebb igazán jóképű srác. 
— igen, köszönöm -mosolyogtam, és tovább akartam állni amikor.. — Az illat! 
— mi? -nézett rám furán.
— neked van az a különleges virág illatod!
— őőő.... JA!! igeen, a kis szerencse talizmán, ma kaptam, nem gondoltam volna hogy ennyire érződik.
— izéé >< bocsi :d annyira neeem, csak...csak picit nagyon :)
— Flóriiiiii!!! gyere már, kezdődik a film!! -kiáltotta Anna
— okéé megyek! Köszönöm, a segítséget és mégegyszer elnézést, szia!
— szi...a.

   A film után már csak annyira volt időnk hogy átöltözzünk és menjünk a koncertre, hamar oda is értünk. Naaagyon sokan voltak. És mind olyan...feketék...ijj...nos igen, mint mondtam, én ilyen zenéket hallgatok de az öltözködésem..inkább bézs, drapp néha rózsaszín kék vagy piros...és esetenként fekete is...de akkor sem viszem túlzásba. fekete csőnadrág...ennyi...áááá. Beljebb mentünk és mindenki furcsán nézett rám, amolyan ez mit keres itt eltévedt? fejjel. Éljen! A második sorban állhattam mikor elkezdődött a koncert, a színpadra először a bassz gitáros, Balázs ezután a szólógitáros ismét Balázs őt követte a dobos Levente őt pedig a ritmusgitáros Soma és végül fellépett az énekes Gergő. (nos igen, a neveket megjegyeztem, de azt, hogy hogy néznek ki, életemben nem láttam őket, a hangszer alapján ítéltem meg) Mikor fellépett a színpadra az énekes, Gergő...azt hittem megáll a lélegzetem, EZ AZ A FIÚ!!! a levendula illatú!! Namáár!! :O A koncert elkezdődött, és belekezdtek az első számba ami a Falling from reality. Mind közül a kedvencem. A közönség tombolt, kiabált, ugrált és sikítozott pár lány, én becsuktam a szemem az elején, és elkezdtem énekelni, a reflén közepénél kinyitottam, tovább énekeltem és felnéztem a színpadra ahol a levendula illatú fiú vagyis Gergő épp rám nézett, elmosolyodott és elkezdte a lassabb részt. A koncertet végig énekeltem, kb úgy hogy a hangom is elment a végére, de egy pohár víztől visszajött, haha! A koncert után indultunk volna haza amikor valaki megfogta a karom.
— a mozis lány! - nézett rám mosolyogva és láttam, mindjárt elneveti magát.
— a levendula illatú fiú! -néztem rá de én már bírtam ki nevetés nélkül, felnevettünk aztán beszélgettünk, egy kicsit.
— tetszett a koncert?
— még szép!! imádom az ilyen zenét -csillant fel a szemem.
— pfft.-nevette el magát. — komolyan?? nem nézném ki belőled.
— senki nem nézné ki belőlem. 
— amúgy ezen kívül mit szeretsz még?
— hmm...RHCP, Led Zeppelin, Ramones, Korn, Road,meg ilyenek.
— te jó isten. és így öltözködsz? 
— hé! figyelek magamra ˇ-ˇ 
— csak vicceltem -mosolygott. — na menj mert a barátod már keres.
— pfft -nevettem fel hangosan. — A barátom?! ez?? :D komolyan? minek nézel? van ízlésem hé! ezek a bátyáim. Nincs barátom, túl hisztis vagyok -mosolyogtam rá. — Na szia. -mosolygott és elindult a zenekar felé.
— Komolyan te mindig eltűnsz? 
— mindig! :D 

    A Vasárnapi programunk az volt hogy elmentünk Danival a múzeumba mert, nemrég találta a neten hogy pár napig Baudelaire kiállítás van, az életéről a műveiről, stb. Ott kivel futottam össze? na kivel? Gergővel. Beszéltünk egy kicsit, ki sem néztem volna belőle hogy szereti Baudelairet meg hogy olvas verseket. Durva mi? művelt, helyes, énekes, és emelett kedves is. Na igen ennyit tudok róla.
  — Gergiii! tudtam hogy itt leszel! -szólalt meg egy lány mögöttem.
— ah. szia.
— Szióó! mizujs? hogyvagy? jól? az jó. 
 azt hiszem kicsit hangosan "mosolyogtam" mikor a lány gyilkos szemekkel rámnézett
— ez ki? 
— Flóri vagyok, neked is szia. Te is szereted Baudelairet?
— kit? -nézett rám furán.
— őőő akkor miért jöttél? -tudtommal ma csak ezt a kiállítást lehetett megnézni, azthiszem.
— hát budaré kiállításra jöttem mert tudom hogy Geri is szereti!
 Egymásra néztünk Gergővel, és szinte egyszerre nevettünk fel. szerintem egy 5percig biztosan nevettünk mert a végén már  úgy csitítgatott minket a múzeum vezető. 
— gyere ! -fogta meg a karom Gergő és elfutottunk, azt hiszem a lány elől... De időközben a bátyámat is sikerült ott hagynom, úgy kellett oda telefonálnom hogy eljöttem egy ismerőssel menjen haza nyugodtan 1óra és megyek. aha...nem örült neki, megértem.
— őrült vagy. -néztem rá, és nem bírtam ki nevetés nélkül. —ez most komoly? elfutottál a lány elől? komolyan? -nevettem.
— te nem tudod milyenek ezek a lányok...semmit nem tudnak, csak látják hogy nézek ki és jönnek utánam.
— egoista. -néztem rá komolyan.
— tapasztalat.-vágott vissza.
elmentünk fagyizni, telefonszámot cseréltünk és megmutatta hol szokták felvenni a számokat. egész mókás volt, de letelt az egy óra. Elkísért a Kálvária sugárútig és ott elköszöntünk.
— najó, akkor szia, majd jövök még a koncertre, meg elküldöm a linket amit beszéltünk. -köszöntem el, de egy pillanat alatt megragadta a karom, magához húzott és egy puszit adott az arcomra. 
— szia. -mondta halkan és elindult visszafelé. én pedig nem tudtam hirtelen mi folyik körülöttem, fülig érő szájjal mentem be az ajtón ahol Dani nem volt ugyanilyen. Kaptam az agymosást aztán homlok puszit hogy bocsi bocsi, nálunk ez így megy. Elindultunk haza, este még megnéztem a telefonomat, jött egy sms-s

Az sms-es feladója Gergő

Jóéjt.


kíváncsian várom a legközelebbi találkozásunkat.

Szólj hozzá

storie